Hoe werkt de shop?

Op deze pagina leest u meer over de werking van onze webshop. U leest ook meer over de beschikbaarheid van producten, voorwaarden en de verwachte levertijden.

Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op via 033-4333595 of info@sfeerpunt.nl. Wij helpen u graag verder!

Hieronder de 7 stappen uit ons orderproces.

 


 

1. Maak een account aan

Om de prijzen te kunnen zien en/of een bestelling te kunnen plaatsen, dient u allereerst een account aan te maken. Dit doet u door rechtsboven op de site op "inloggen" te klikken en vervolgens aan de linkerkant te kiezen voor "account aanmaken". Vul hier uw gegevens in en klik op "verstuur". Wij gaan vanzelfsprekend vertrouwelijk met uw gegevens om. Meer hierover leest u in onze privacy verklaring.

Zodra u de gevraagde gegevens heeft ingevuld wordt er door de webshop automatisch een account aangemaakt. U logt in met het door uzelf ingevulde e-mailadres en wachtwoord. Nu worden de prijzen getoond en kunt u uw bestelling plaatsen.

Alle getoonde prijzen zijn per omdoos en exclusief BTW. Op de artikelpagina vindt u de inhoud van de omdoos en de inkoopprijs per stuk.

 


 

2. Voorwaarden en orderkosten

Wij leveren uitsluitend aan bedrijven met een inschrijving bij de Kamer van Koophandel. Bestelt u voor de eerste keer bij ons? Dan vragen wij u om de order voorruit te betalen. Vanaf de tweede zending leveren wij op rekening. Een openstaande factuur dient altijd te zijn voldaan, voordat wij een nieuwe bestelling kunnen verwerken.

Ons minimale orderbedrag is € 200,00 excl. BTW. Wilt u een kleinere bestelling plaatsen? Neem dan per mail contact met ons op. Vanaf € 500,00 leveren wij franco huis binnen Nederland. Voor België vanaf € 575,00. Onder het francohuisbedrag berekenen wij orderkosten. Wordt uw bestelling op een (mini)pallet verzonden? Dan zijn de orderkosten € 25,00 per order. Past de zending in één of meerdere dozen? Dan zijn de orderkosten € 10,00 per verzenddoos (max. 30 kg).

Klik hier om de volledige betalingscondities en leveringsvoorwaarden te lezen.

 


 

3. Plaats uw bestelling

Zodra u bent ingelogd kunt u uw bestelling samenstellen. Zoek in de verschillende categorieën de artikelen op die u wilt bestellen. In de menubalk vindt u per merk en soort de artikelen terug. U kunt ook gebruik maken van de zoekbalk bovenaan de pagina.

Tip: op de productoverzichtspagina's kunt u achter elkaar verschillende artikelen selecteren en direct aan uw bestelling toevoegen. Zo kunt u eenvoudig verschillende kleuren of geuren in één keer bestellen.

U bestelt altijd per omdoos. Vul dus 1 in als u 1 omdoos wilt ontvangen. Op de productoverzichtspagina wordt duidelijk weergegeven hoeveel stuks er in 1 omdoos zitten.

Nadat u alle producten in de winkelwagen heeft geplaatst kiest u in de winkelwagen voor "Ga door naar afrekenen".

In het volgende scherm staat aan de linkerkant uw adres. Wijkt het afleveradres af? Zet de vink dan uit en vul het gewenste leveradres is.  In de middelste kolom kiest u voor PostNL en betaling op rekening. In de rechter kolom ziet u een overzicht van uw bestelling. U hoeft niet direct te betalen. U krijgt hiervoor van ons altijd een factuur per mail.

Heeft u speciale wensen rondom bijvoorbeeld de leverdag of levertijd? Vermeld deze dan in het opmerkingenveld. Of geef ze later per mail aan ons door.

Tot slot gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden door een vinkje te zetten en kunt u uw bestelling plaatsen door op "plaats uw bestelling" te klikken.

 


 

4. De beschikbaarheid & backorders

Een groot deel van ons assortiment is uit voorraad leverbaar. Hierbij maken wij gebruik van de voorraad van de fabrikanten. De standaardlevertijd voor deze artikelen is 3 tot 4 werkdagen.

Bij de producten van Gusta kan het voorkomen dat een product (tijdelijk) is uitverkocht. Op de productpagina wordt dan de verwachte levertijd aangegeven. Staat er geen datum of opmerking vermeld? Dan mag u er vanuit gaan dat het artikel direct leverbaar is.

Voor de servetten en tafeldecoratie van PAW gelden vaste bestelmomenten. Doorgaans krijgen wij deze artikelen een keer per maand vanuit de fabriek aangeleverd. Houd u hierbij rekening met een langere levertijd.

Standaard houden wij geen backorders aan. Artikelen die niet direct leverbaar zijn, mag u toevoegen aan een volgende bestelling.

 


 

5. Orderbevestiging

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een automatische bevestiging vanuit onze webshop. Dit is alleen een bevestiging van hetgeen u heeft ingevuld. Hierna gaan wij uw bestelling daadwerkelijk verwerken en ontvangt u per e-mail een tweede orderbevestiging met de verwachte leverdag.

Let op: Onze webshop is niet gekoppeld aan het orderverwerkingssysteem. U kunt in uw account alleen zien wat u heeft besteld. De verwachte levertijd en eventuele manco's worden per mail met u gecommuniceerd.

 


 

6. Levering

Na het verzamelen van de bestelde producten zorgt de vervoerder voor aflevering op het door u aangegeven adres. Het is mogelijk om tijdens het bestellen een afwijkend afleveradres op te geven. Wij leveren in geheel Nederland en België!

Leveringen vinden plaats tussen 8.30 tot 18.00 uur. Zorg er voor dat er binnen deze tijden altijd iemand aanwezig is om de zending aan te nemen. De vervoerder heeft altijd een handtekening voor ontvangst nodig. Bij de levering van artikelen krijgt u een pakbon, zonder prijzen. De factuur ontvangt u zo snel mogelijk na de levering per mail.

Let op! Wanneer het afleveradres niet of slecht bereikbaar is met een vrachtwagen op de geplande leverdag dan dient u dat altijd aan ons te melden. Het is uw verantwoordelijkheid dat de zending correct in ontvangst genomen kan worden.

 


 

7. Factuur & betaling

Zodra uw levering ons magazijn heeft verlaten sturen wij u per e-mail een factuur toe. Zorg er voor dat het correcte mailadres voor facturatie bij ons bekend is. Geef een wijziging hierin altijd tijdig aan ons door.

Vanuit milieuoogpunt versturen wij geen facturen meer per post.

 

Grotere afname of een offerte op maat? Laat het ons weten!