Hoe werkt de shop?
Algemeen
Wanneer u wilt bestellen en/of de prijzen wilt bekijken van onze producten dient u zich eerst te registreren als klant.
Zodra u de gevraagde gegevens heeft ingevuld wordt er door de webshop automatisch een account aangemaakt. Met het door uzelf ingevulde wachtwoord en uw e-mailadres kunt u dan inloggen en gelijk bestellen of de prijzen van alle producten bekijken.
Let op: het aantal stuks dat u bij bestelling ingeeft betreft omdozen/trays.
Vb: u bestelt de kaars rustiek 80/68 en u voert bij "aantal" 2 in, dan bestelt u 2 omdozen à 6 stuks 80/68 = 12 stuks.
Van order tot levering:
- U plaats uw order via onze webshop. Tip: heeft u speciale wensen rondom bijvoorbeeld de leverdag of levertijd? Tijdens het bestellen kunt u deze in het opmerkingen veld plaatsen. Of geef ze per mail aan ons door.
- Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een automatische bevestiging vanuit onze webshop. Dit is alleen een bevestiging van hetgeen u heeft ingevuld.
- Hierna gaan wij uw bestelling daadwerkelijk verwerken en ontvangt u per e-mail een tweede orderbevestiging met de verwachtte leverdag.
- Na het verzamelen van de bestelde producten zorgt onze vervoerder voor aflevering op het door u aangegeven adres.
Het is mogelijk om tijdens het bestellen een afwijkend afleveradres op te geven. Wij leveren in geheel Nederland en België.
De verwachtte levertijd voor kaarsen is ongeveer 3 à 4 werkdagen. Bij servetten dient u rekening te houden met ongeveer 5 à 7 werkdagen. Leveringen vinden plaats tussen 8.30 tot 18.00, de vervoerder heeft altijd een handtekening retour nodig. Bij de ontvangst van artikelen krijgt u een pakbon, zonder prijzen. - Zodra uw levering ons magazijn heeft verlaten sturen wij u per e-mail een factuur voor de levering toe.Let op: zorgt u er voor dat het correcte mailadres bij ons bekend is.
Klik hier om onze betalingscondities en leveringsvoorwaarden te downloaden.
Wanneer u nog vragen heeft neemt u dan contact met ons op Tel.: 033-433 35 95
Controleer de status van uw bestelling (alleen bij orders via webshop)
Wanneer u ingelogd bent op uw account, kunt u de status van uw bestelling op elk moment controleren. Klik daarvoor op "Mijn Account" rechtsboven op de site. Daar vindt u een overzicht van al uw bestellingen waarin de status, de door u bestelde artikelen en het totaalbedrag van uw bestelling te zien is. U dient hiervoor uiteraard wel een account aangemaakt te hebben.
In het onderstaande overzicht ziet u de verschillende statussen en hun betekenis:
Wachtende | : | Uw bestelling is door ons ontvangen en wordt gecontroleerd. |
Bezig met verwerken | : | Uw bestelling wordt verzendklaargemaakt. |
Voltooid | : | Uw bestelling is verzonden, u ontvangt bericht. |
Geannuleerd | : | De bestelling zal niet worden geleverd. |
Gewijzigd | : | Uw bestelling is gewijzigd. |
Heeft u nog vragen of opmerkingen?
Neem dan gerust contact met ons op via 033-4333595 of info@sfeerpunt.nl.