Onze producten

Zo werkt onze webshop

Algemeen

Wanneer u wilt bestellen en/of de prijzen wilt bekijken van onze producten dient u zich eerst te registreren als klant.
Zodra u de gevraagde gegevens heeft ingevuld wordt er door de webshop automatisch een account aangemaakt. Met het door uzelf ingevulde wachtwoord en uw e-mailadres kunt u dan inloggen en gelijk bestellen of de prijzen van alle producten bekijken.

Let op: het aantal stuks dat u bij bestelling ingeeft betreft omdozen/trays.

Vb: u bestelt de kaars rustiek 80/68 en u voert bij "aantal" 2 in, dan bestelt u 2 omdozen à 6 stuks 80/68 = 12 stuks.

Van order tot levering:

  1. U plaats uw order via onze webshop. Tip: heeft u speciale wensen rondom bijvoorbeeld de leverdag of levertijd? Tijdens het bestellen kunt u deze in het opmerkingen veld plaatsen. Of geef ze per mail aan ons door.
  2. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een automatische bevestiging vanuit onze webshop. Dit is alleen een bevestiging van hetgeen u heeft ingevuld.
  3. Hierna gaan wij uw bestelling daadwerkelijk verwerken en ontvangt u per e-mail een tweede orderbevestiging met de verwachtte leverdag.
  4. Na het verzamelen van de bestelde producten zorgt onze vervoerder voor aflevering op het door u aangegeven adres.
    Het is mogelijk om tijdens het bestellen een afwijkend afleveradres op te geven. Wij leveren in geheel Nederland en België.
    De verwachtte levertijd voor kaarsen is ongeveer 3 à 4 werkdagen. Bij servetten dient u rekening te houden met ongeveer 5 à 7 werkdagen. Leveringen vinden plaats tussen 8.30 tot 18.00, de vervoerder heeft altijd een handtekening retour nodig. Bij de ontvangst van artikelen krijgt u een pakbon, zonder prijzen. 
  5. Zodra uw levering ons magazijn heeft verlaten sturen wij u per e-mail een factuur voor de levering toe.

Klik hier om onze betalingscondities en leveringsvoorwaarden te downloaden.

Wanneer u nog vragen heeft neemt u dan contact met ons op Tel.: 033-433 35 95

Controleer de status van uw bestelling (alleen bij orders via webshop)

Wanneer u ingelogd bent op uw account, kunt u de status van uw bestelling op elk moment controleren. Klik daarvoor op  "Mijn Account" rechtsboven op de site. Daar vindt u een overzicht van al uw bestellingen waarin de status, de door u bestelde artikelen en het totaalbedrag van uw bestelling te zien is. U dient hiervoor uiteraard wel een account aangemaakt te hebben.

In het onderstaande overzicht ziet u de verschillende statussen en hun betekenis: 

Wachtende :     Uw bestelling is door ons ontvangen en wordt gecontroleerd. 
Bezig met verwerken   :     Uw  bestelling wordt verzendklaargemaakt.     
Voltooid :     Uw bestelling is verzonden, u ontvangt bericht.
Geannuleerd :     De bestelling zal niet worden geleverd.
Gewijzigd :     Uw bestelling is gewijzigd.

Heeft u nog vragen of opmerkingen?
Neem dan gerust contact met ons op via 033-4333595 of info@sfeerpunt.nl.

Nieuwsbrief

Via de webshop inkopen is altijd 5% inkoopkorting!

Bolsius Retail Kaarsen Gouda Retail Kaarsen

PAW Servetten

Bolsius Professional Gouda Professinal

Klik op één van de afbeeldingen om naar de categorie te gaan.