Het optimale kaarsenschap!
Bolsius bestaat ruim 150 jaar en heeft ontzettend veel kennis van en ervaring met de Home Ambience categorie. In de afgelopen jaren is Bolsius een duurzamere koers gaan varen en bouwt men het merk verder uit. Een belangrijk onderdeel hiervan is het doen van consumentenonderzoeken en het verzamelen van meer kennis over hoe de consument het merk ziet, naar de categorie kijkt, naar het schap kijkt én vooral hoe we die kennis kunnen gebruiken om de consument te helpen in zijn of haar zoektocht naar de juiste kaarsen of geurstokjes voor hem of haar.
De opgedane kennis delen we graag met u! Zo halen we samen meer uit het kaarsenschap. Op deze pagina vindt u veel waardevolle informatie over het kaarsenschap. Neem de tijd om deze informatie door te lezen en verbeter uw verkoop(kansen)!
Heeft u na het lezen van deze pagina nog vragen of behoefte aan een assortimentsadvies? Dan zijn wij u graag van dienst!
Hoe vindt de consument kaarsen?
Rustiekkaarsen hebben een signaalfunctie
True Scents vormt een mooie basis
Kies de juiste schapindeling
Benut de signaalfunctie van rustiek en voeg waarde toe aan het winkelmandje door geur op ooghoogte te plaatsen.
Een goede schapindeling verhoogt uw omzet(kansen). Via de schapindeling geeft u de consument (onbewust) een duidelijk overzicht van de kaarsencollectie.
Bolsius adviseert de volgende opbouw van het schap:
De magische wereld van de klantreis
Een klantreis omvat het traject en alle contactpunten tussen een consument en een merk, product of dienst. Dit betreft zowel rechtstreekse interacties tussen de klant en het bedrijf als de indirecte contacten, zoals meningen van anderen via sociale media, weblogs en recensies.
Bron: wikipedia.org